Baby Gym

Lekce pro dospělé

Vysvětlivky:

  • Kruhový trénink – pod vedením Pavla 
  • FT – funkční trénink Simona
  • TRX – cvičení na TRXku, funkční trénink
  • Tabata – Simona
  • PS – posilování a strečink Erika
8:00 - 8:50 9:00 - 9:50 10:00 - 10:50 11:00 - 11:50 12:00 - 12:50 13:00 - 13:50 14:00 - 14:50 15:00 - 15:50 16:00 - 16:50 17:00 - 17:50 18:00 - 18:50 19:00 - 19:50
Pondělí

P Erda

Tabata S

Úterý
Středa

TRX Sajmí/Erda

Čtvrtek

Kruháč Pavel

Pátek

PS Erda

Sobota
Neděle

FT Simona (17,30)

Rezervaci lze provést zde:

Tabata je cvičení pro pokročilé a pro jedince s vyšší fyzičkou. Je to cvičení s vlastním tělem, pauzy jsou minimální. Většinou je to 8 cviků po 20 ti vteřinách a mezi tím je 10 minut pauza.
při pravidelném navštěvování tabaty získáte super fyzičku, vaše postava se vyrýsuje a vyformuje do těch nejlepších tvarů 🙂

Funkční trénink je trénink pro středně pokročilé cvičence i pro pokročilé, záleží na rozložení cviků. Funkční trénink je směs kruhového a intervalového tréninku s tréninkem vytrvalostním. Doporučuji každému – kdo chce vyrýsovat, zhubnout nebo posílit své tělo.

Kruhový trénink je směsice všech různých cviků – dá se říci, že se zapojují veškeré svaly a výsledky se dostavují rychle. Kruhový trénink – máme několik stanovišť, které střídáme po určitém časovém úseku a když přecházíme na jiné stanoviště je zde nepatrná pauza. To celé se zopakuje minimálně 3x.

Posilování – Hodina je určena všem, kteří by rádi udělali něco pro své tělo. Posilování není fyzicky náročné, je to spíše o vůli. V hodině se vždy zaměříme na problémové partie jako jsou zadek, břicho, stehna.